lauantai 13. toukokuuta 2017

Topoliinon(5v) haastattelu äidistä

Äiti on..
ihana

Äiti aina sanoo minulle
että minä olen rakas ja ihana

Äidin tekee onnelliseksi
krossipyörä

Äiti saa minut nauramaan
kutittamalla

Lapsena äiti oli
semmoinen joka inhosi hammaslääkäriä

Äidin lempipuuhaa on
leikkiminen

Kun äiti on yksin hän
haluaa että me paponen ja Mummelin kanssa tulemme

Äiti saa minut ilostumaan
krossipyörällä ja ipadilla

Äiti on tosi hyvä
ostamaan krossipyörän

Äidin lempiruoka on
leipä ja mozzarella. Äläkä unohda patonkia! 

Minussa ja äidissä on erona
minä olen lapsi ja äiti on aikuinen

Minussa ja äidissä on samaa
meillä on saman väriset silmät ja me ollaan vaaleita

Äidin lempipaikka on
mummila

Lomalla äiti haluaa
olla mummin kanssa

Siitä tiedän että äiti rakastaa minua
kun minä olen ihana, suloinen ja ainoa poika maailmassa

Äiti on opettanut minulle
hyvää käytöstä

Mitä haluaisin äidiltä
krossipyörän ja ipadin

Miltä äiti näyttää kotona?
Hienolta, coolilta ja valkealta ja punaposkiselta

Äidin lempiasu
kultainen mekko

Äiti toivoo
no mikä kysymys tuo nyt on?! No polkupyörää

Äiti on hassu kun se
kikattaa

Äiti ei osaa kauhean hyvin
ottaa pieniä nopeita hämähäkkejä

Äiti osaa hyvin
ruoan tekemistä


Mitä haluaisit vielä kertoa äidille/äidistä? 
Että äiti on rakas ja papone antoi mulle suklaatia. äiti antaa pusuja ja kirjoittaa mun kanssa kirjeitä, tekee kortteja ja räppää iltasella. popparia popsitaan ja facebookissa tsätätään mummille. ja safarissa oleskellaan. ja googlessa ollaan ja sinne minä juuri olen menemässä. ja äiti sen nyt kuuli. ja heippa heippa hei, minä menen nyt googleen. Katselen vähän painepesuria ja krossipyöriä. ja sitten viisi heippaa ja se viimeinen on oikeen KOVA ja perään monta huutomerkkiä.

Ihanaa äitienpäivää kaikki äidit<3 Onpas muuten hienoa, että on vielä taitoja joita on pitänyt täysin itseltäänkin salassa..olen siis hyvä ostamaan krossipyöriä. Mutta räppäämistä en tunnusta ;D


Bianca**

Ei kommentteja: