sunnuntai 18. syyskuuta 2016

Topoliinon haastattelu

Mitä kuuluu?
Hyvää. Että niin minulla on hyvä elämä ja välillä minulle tulee sairauksia.

Mitä olet tehnyt tänään?
Olen käynyt puistossa, sitten en ole leikkinyt kauhean hyvin. Ylitin kadun yksin ja se oli pahasti tehty.  Sitten olen syönyt puuron ja tykkäsin siitä ja juonut vettä mutta se loppui.

Mikä elämässä on parasta?
Sää oot parasta mitä mä oon ikinä nähnyt. Ja sitten puukot, pyssyt, armit, kurpitsajuhla ja tähtisadetikku. Ja vielä puumaja, sukellusvene ja kotona on ihanaa ja lämpöisää. Välillä on kylmää tuulta ja välillä on liian lämmintä.

Miten ilahdutat toisia?
Sillä tavalla että päästän ilotulituksia minun aseillani, näin että PUMMM PUMMM. Ja välillä hymyilen ja loikoilen autotallin katolla, kiipeän sinne naapurin tikkailla. Mutta vain jos on kauhean aurinkoista. Ja syön siellä karkkia äidin kanssa. Mutta sen minä teen viikonloppuna.

Mikä Mummelissa on ihaninta?
Se, että mä leikin sen kaa. Ja sen nauru.

Kuka on paras ystäväsi?
3kerhokaveria ja Mummeli.

Mieluisin kotityö?
Siivoaminen; huiskia pölyhuiskalla ja mattopiiskan käyttö.

Tylsin kotityö?
Itse pitää aina laittaa kaikki astiat.

Mikä on paras tunne?
Nauru

Mikä on jännittävintä maailmassa?
Mennä risteilyaluksella Espanjaan ja se kun ajaa rosvoja takaa mattopiiskalla.

Suosikkikirjasi?
Peter Pan

Lempibiisi?
Rock you

Lempiohjelma?
Western

Suosikkieläin ja miksi?
Pieni orava, kun ne on niin suloisia ja pörröisiä. Ois kiva paijata oravan päätä ja jos sille tapahtuis jotain huonoa niin vietäis se eläinsairaalaan.

Mitä/ketä kaipaat?
Serkkuja ja kerhokavereita. Ja mattopiiskaleikkiä.

Mikä on helpointa elämässä?
Kiipeillä puissa, leikkiä gorillaa ja pumputella joka paikassa ja pelästyttää!

Mikä vaikeinta elämässä?
Kiipeillä katossa ja seinissä.

Lempiruokasi?
Pasta, oliiviöljy ja parmesan ja entäs pahin ruoka!! No kvinoa!!

Lempiherkkusi?
Suklaa

Mikä on kaunista?
Ruusu

Mikä on rumaa?
Rosvot

Mikä naurattaa?
Sadut

Mitä olet oppinut äidiltä?
Ärrän

Mitä haluat kertoa lukioille?
Minä kasvatin vähän aikaa sitten tammen. Äiti saa repiä siitä tammenterhoja vain sitten kun se on vähän isompi. Joskus on kiva kirjoitella äidin tietokoneella, siinä on minun oma kirjoitusalusta. Joskus minä katselen minun puhelimelta Milanon karttaa. Ja Peter Pan on hauska kirja, sen kansi on tosi kaunis. Sitten siinä on vähän puukkoja, mutta se ei ole vaarallinen. Jos pelottaa, jätä se pöydälle ja juokse pakoon. Niitä löytyy kaikista kirjastoista. Joululahjaksi toivon OIKEAN puukon. Ja jos
näen rosvon niin vähän aikaa olen ja sitten alan taistelemaan. Ja jos voitan niin poliisi sitten antaa minulle ison säkillisen kolikoita ja seteleitä palkaksi.

Bianca**

2 kommenttia:

Katri kirjoitti...

Mainio poika! :D <3 Ja varmasti mahtava seuramies. Ainakin turvallista hänen kanssaan on. ;) :D

Bianca Bernard kirjoitti...

Ei meillä ainakaan kiusallisia hiljaisia hetkiä tule :D