maanantai 17. elokuuta 2015

Mahat muhkeina marjoista






Pakastin on nyt täynnä mitä parhainta superfoodia ja kaiken lisäksi metsäretkellä viihtyi koko perhe! Pisteet tehokkuudesta menevät ehdottomasti Bernardille, joka yllätti minut täysin! Ensinnäkin innostuksellaan ja toiseksi tahdillaan! Topoliino taasen otti rennosti. Reporankana köllötteli metsäpedillä tuon tuosta, nautti luonnosta ja keräsi kuitenkin oman kipponsa täyteen. Niin tein minäkin ja pistelin puolet saaliista heti mökille päästyäni vaniljajäätelön kera.

Bianca**

4 kommenttia:

Syvältä.Sanna. kirjoitti...

Meillä mieheni on himomarjastaja, ja sehän sopii minulle :) Edelliseen postaukseen viitaten; kun odotin tytärtäni en voinut kuvittellakkaan pistäväni vihersalaattia suuhuni, kun taas poikia odottaessani minua etoi jauheliha. Joka raskauden kohdalla on maistuneet erityisen hyvin letut ja sellaiset Mars jätskipatukat. Hain sixpackin jätskipatukoita harvase ilta paikallisesta marketista.

Bianca Bernard kirjoitti...

Vau, oikein himomarjastaja! Kyllä sun kelpaa kun on sitten aina varastossa superfoodia mistä ottaa:) Toimivat varmaan hyvänä vastapainona niille Mars jätskeillekin raskauksien aikaan hehe..Jäätelöä kuluu täälläkin, mutta vaniljana ja juurikin mustikoiden kera, nam!

Katri kirjoitti...

Voi kun te ootte söpöjä ja sun vatsa <3

Mä oon himomarjansyöjä. :D Mun miestä ei saa marjastamaan kirveelläkään, joten täytyisi painella metsään ämpärin kanssa ja koettaa saada jotain talveksi pakkaseenkin. Yksin on vaan tylsää mennä ja mä pelkään villisikoja. :O Niitä on täällä niin paljon...

Bianca Bernard kirjoitti...

Heh kiitos<3 Olen kerran nähnyt villisian livenä autotiellä ulkomailla ja aika päällekäyvä oli sekin yksilö..jos niitä ihan laumana tulisi vastaan torahampaat ojossa keskellä metsää niin varmasti itsekin pelkäisin! Hui!! Ja jos mies ei innostu marjaretkestä niin sisko tai muu ystävä mukaan seuranpitäjäksi..sellainen kälätys pitänee ainakin karhut loitolla :D