lauantai 31. toukokuuta 2014

Konsonantit kertovat

Tässä postauksessa kerroin Gloria-lehden tapaan elämäni aakkosista, mutta paljastin vain vokaalit. Nyt on konsonanttien vuoro.

B Bianca. Aliakseni jo monen vuoden takaa. Tulee Disneyn satuklassikosta Bernard ja Bianca ja olenhan minä vaaleakin.
C Cairns. Jos pitäisi valita yksi kaupunki mihin liittää nuoruuden huikeimmat muistot, olisi se Cairns Australiassa.

D Diandra Flores. Tykkään seurata laulukilpailuja ja nuoren Diandran lahjakkuus löi ällikällä.
F Farkut. Pehmoisina ja pillimallisina kiitos.
G Gootti. Monenlaisia tyylejä olen tähän astisen elämäni aikana kokeillut housujen roikottajasta romanttisiin vintagemekkoihin, mutta goottityyli on vielä edessäpäin;)
H Hajuvedet. Kun poikani syntyi olin puolitoista vuotta ilman hajuvesiä. Olin jostain lukenut että on tärkeää tutustuttaa lapsi äidin ominaishajuun ja sitten ei enää mikään vanhoista puteleista miellyttänytkään nenää. Nyt on tuoksumieltymykset palanneet entiselleen enkä poistu kotoa ilman hajuveden suihkaisua.

J Jännitys. Elokuvaa vuokratessa valikoituu dvd lähes poikkeuksetta jännitys ja trilleri- osastolta..Olen melkoinen jännittäjä itsekin. Minua ei saa helpolla suuren yleisön eteen puhetta pitämään.
K Klassinen baletti. 14vuotta se antoi ja otti. Rutkasti enemmän ensiksi mainittua. Esiinnyin paljon ja Don Quixote oli suosikkibalettini.

L Lost n Found. Jo lopetettu juottola, jonne onneksi eksyin vuosia sitten oikeana iltana oikeaan aikaan. P-kohta on tulos:)
M Marilyn Monroe. Siinä naisihanteeni; suloinen ja seksikäs samaan aikaan.

N Naapuri. Meillä on aivan ihana naapuri, joka tuo vuodenaikaan sopivan tuoreen kukkasommitelman rappukäytävämme ikkunalaudalle JOKA VIIKKO kaikkien iloksi. Voi sydän tuollaisia ihmisiä!
P Perhe. Leijonaemon lailla suojelen omaani. Tukiverkostoni ja hyvänmielenlähteeni.
Q Queensland. Vedetään tähän taas Aussikortti. Siellä olin aupairina ja myöhemmin reppureissaajana.
R Rakkaus. Olen täysin tunneihminen ja rakkaus tunteista tärkein.

S Sukat. Omat aina kateissa eikä se oikeastaan ole haitannut. Ensin lapsuudenkodissa asuessani isällä ja nyt puolisolla on todella kelpo ja laadukas valikoima mustia sukkia ;) Molemmat inhoavat tapaani.
T Topoliino. Kalleimmalle aarteelleni annettu bloginimi.

V Vanhuus. Ajattelen omaa vanhuutta vain siihen pisteeseen asti että kaikki läheisetkin ovat vielä menossa mukana.
X Xylitol. Xylitol- ja fluoripastilleja popsin helposti reikiintyvien hampaideni avuksi joka aterian päälle.
Z Zero. Suosikkilimsa, mutta en ole nirso colajuomien suhteen. Fantakin passaa.

Alimmaista lukuunottamatta kuvat pinterestistä.


Minkä randomfaktan Sinä paljastat itsestäsi? Kommenttiloota on avoin :)


Bianca**



5 kommenttia:

Katri kirjoitti...

Oi, sä oot asunut Ausseissa! <3 Kade! Mä olen kerran käynyt Sydneyssä ja täytyy sanoa, että sinne jäi ISO pala mun sydäntä... Cairns ois kyllä hyvin korkealla mun "pakko päästä" -matkalistalla. :)

Bianca Bernard kirjoitti...

Sydneystä tykkäsin paljon myös ja sinne voisin palatakin, asumismielessäkin. Harmi kun Ausseihin on niin älyttömän pitkät lennot..vanhemmiten tullut mukavuuden haluiseksi senkin suhteen. Cairnsin isoa valliriuttaa (Great barrier reef)koralleineen ja kilppareineen suosittelen kun sinne suuntaa. Oma toisintokerta taitaisi tuhota lumon:)

Spatz / Kaksin kaunihimpi kirjoitti...

Itse en koskaan ole palannut au pair vuoden maisemiin. Kerran sieltä lähdin, toista kertaa en enää palaisi Suomeen.. parempi siis olla menemättä. :)

Bianca Bernard kirjoitti...

Joo, ne on väkeviä muistoja ne! Jäämistä ennen kaihdan illuusion menettämistä. Haluan että tiettyjen paikkojen huikeat fiilikset säilyvät mielessä samanlaisina eikä niiden hohtoa pilaa esim. oma elämänkokemus ja aikuisuus jotka olisivat läsnä nyt toisintokerralla..

Spatz / Kaksin kaunihimpi kirjoitti...

Huh, tuota en ollutkaan ajatellut. Nyt 8 vuotta myöhemmin katsoisin niitä maisemia varmasti eri silmin.